24 september 2013

Mot mässan!

För att inte få mässoverload och bli trött innan det ens börjat så har jag de sista dagarna undvikit Twitter. Undvikit mässans community. Till och med undvikit böcker. Istället har jag tittat på simhopp, gjort pizza, ätit pizza, osv osv.

Men nu, nu är det packat och klart. Alla sladdar är med, och biljetten, och kanske även choklad. Nu, kan jag nog börja tänka Bokmässa! på allvar.

Hoppas vi ses där!


Hur man känner igen mig: Eventuellt har jag kanske en pin där det står Bloggambassadör, och en annan där det står Nobelprisprojektet. I övrigt ser jag förvirrad ut och har lila skor med rosa snören. Hur känner man igen dig?

2 kommentarer:

  1. Hur blir man en bloggambassadör? :)

    Kika gärna in på min blogg och svara på månadens bloggfråga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...