11 oktober 2013

Viktig upptäckt och åtgärdsplan

Viktig upptäckt: Ett av de mest lästa inläggen här på bloggen är det mycket dissiga inlägget jag skrivit om filmen War Horse.

Saker jag känner när jag tänker på det:
BUT WHYYYY?
och
ALLA BÄTTRE INLÄGG ÄR SKRIVNA FÖRGÄVES!

Här kommer därför en lista på några lite mer positiva och trevliga inlägg (med Nobelprisanknytning) som gärna får toppa listan över mest lästa. Klicka gärna på ett eller flera för att stödja glädjen i världen.

1. Testa dig själv – Vilken Nobelpristagare är du? (Obs, ej fullständigt test. Gjordes för att muntra upp mig själv när det kändes tungt någonstans i mitten av projektet, och därför finns inte alla författare med.)

2. Lista med 7 tips till dig som vill läsa alla Nobelpristagare i litteratur på två år.

3. Mustascher som förekommer i Churchills bok. (Välj din favorit.)

Glädje!

7 kommentarer:

  1. Varpå jag allra först var tvungen att kolla in ditt inlägg om Warhorse...:) Men för att hjälpa upp statistiken läste jag de andra inläggen också. Jag kom fram till att jag nog är ungefär hälften av nobelpristagarna i ditt mycket vetenskapliga test.

    SvaraRadera
  2. Haha jag var också tvungen att kolla in inlägget om War Horse nu! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar testet om vilken nobelpristagare man är, det var det som gjorde mig helt fast och såld på din blogg. Så himla roligt och kreativt!

    SvaraRadera
  4. Kanske det är den "tjorvande"blogger som gör att det verkar vara War horse som läses mest ... Det är kanske inlägget om Sully Prudhomme som är det mest populära egentligen! ;)

    SvaraRadera
  5. Mustacher blev det! :-)

    SvaraRadera
  6. Hos mig är det ett inlägg om Arne Anka som alltid är i topp. Förunderliga är googles vägar :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...