23 augusti 2013

På tal om att vara anonym...

... så kom just mina superfina blogg-visitkort!
I sina superfina visitkortsaskar!

(Eventuellt älskar jag visitkortsaskarna mer än korten, men bara eventuellt.)

Tanken är att ha med dem på Bokmässan för att kunna dela ut, om jag råkar träffa någon som behöver ett. (Är dock lite osäker på när man ger någon ett visitkort. Är det liksom "Hej hej fin monter, här kan du läsa saker jag skriver alldeles för sent på kvällarna" eller har man först ett långt samtal och sedan Utbyter Man Kontaktuppgifter? Får testa lite olika tekniker och utvärdera.)

I nödfall får jag ordna ett visitkortsregn från övre plan ned på utställningsgolvet.
Kan ju inte ta hem dem igen.


Beställda från MOO.com, ett företag som har allvarliga problem med att beräkna sin leveranstid. De skulle anlända om en månad, men kom efter fem dagar. De får väl skärpa sig.

6 kommentarer:

  1. Jättetjusiga!

    Funderar på precis samma sak, du kan väl hojta om du kommer på något bra svar på när man delar ut dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, japp, det ska jag absolut göra. Man kanske kan hyra in en statist som delar ut?

      Radera
  2. Jag har läst en jättebra bok! Den heter How to exterminate stupidity Or the art of not justifying anything at all. Den motbevisar helt varje tanke på att dumheterna som förstör världen skulle bero på en oföränderlig "mänsklig natur", och visar att det faktiskt finns hopp! Det viktigaste är att sluta med ursäkter. Den lägger även fram många bra förslag på hur förändringen ska kunna genomföras i praktiken. Som en extra bonus visar boken även att samma principer som kan ställa om hjärnan från dum till smart också kan förbättra hälsan i övrigt. Denna fantastiska bok går att beställa för bara 149 kronor genom http://litenupplaga.se/1198

    SvaraRadera
  3. Snygga! Jag beställde knappar på inrådan från dig, men de blev jättefula och måste kasseras. Var beställde du dina? Måste göra om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajdå! Jag beställde från Fatstatement (http://fatstatement.com/) och de var ganska små men då blev det inte så pixligt och så.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...