5 augusti 2013

I Engelsfors just nu och framöver

Sitter här med tre avbitna naglar och tackar mig själv för att jag var så förutseende att jag lånade hem Eld tidigare idag. För jag har just läst ut Cirkeln och undrar 1. Varför har jag väntat så här länge med att läsa om Engelsfors (??? Helt obegripligt!) och 2. När kommer den här eländiga Nyckeln ut? För den är väl inte utgiven än? Är det snart? Eller ska jag sitta här i morgon kväll med panik i blicken och vänta på hur det ska sluta? Va va va?


Nylånat.

3 kommentarer:

  1. Till hösten (november) kommer Nyckeln, så du får nog vänta ett tag. Med resten av oss ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. November är ju jättelångt bort! Förstår att det är många som väntar. Kommer det ens finnas böcker till alla? Jag får ta fram mitt mest tålmodiga humör. Men ack. November alltså. Suck.

      Radera
  2. Det kanske börjar bli dags för mig att låna hem ELD också då. Läste cirkeln för inte så länge sedan som jag gillade.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...