19 augusti 2013

Grattis till vinnaren av seminariekortet!

Nu är det lottat och klart!

Alla deltagarna i tävlingen om ett seminariekort hade rätt på frågorna om temaland (Rumänien) och logotyphämtningsbok (Skapelsens sedelärande samtal) så jag har lottat fram en vinnare. Önskar att jag hade 10 seminariekort att posta, men det är tyvärr bara ett.



Lotten föll på Anette Helgesson, som tipsade om en av sina favoritförfattares seminarium så här:

Vill tipsa om en favoritförfattare - Cecilia Samartin- som talar om Kärlek, utanförskap och mänskliga rättigheter kl 17 på fredagen. Hon skriver bra och jobbar för mänskliga rättigheter. En klok människa!


Grattis och hoppas att vi ses på mässan!

1 kommentar:

  1. Tusen tack!! En sån tur jag hade! Jag som var lite orolig över hur det skulle bli med seminariekort för min del...Nu kan jag bara njuta av en komplett Bokmässa!!! Jag hoppas vi ses där!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...