10 december 2011

Ge bort en Nobelklassiker

Här kommer Nobelprisprojektets julklappstips för 2012. Läs det noga ty det blir inga fler. (Eventuellt kanske jag ändrar mig och börjar tipsa hejvilt där kring den 20:e, men det är högst eventuellt.) Okej:

Om du är en sån som brukar köpa böcker,
och om du brukar ge bort julklappar,
och om du känner folk som gillar böcker,
och om du brukar handla på nätet,
och om du tycker att Nobelpristagare verkar kul,
så kan du just nu köpa Nobelklassiker
till rabatterat pris!
20 % på Adlibris fram till den 31/12. Sjukt bra.
Jag har läst den av Jelinek och Lagerlöf (båda var bra),
och här står nu Gidé och Undset och väntar.
Slut på tips.

Bilden är brutalt stulen från Adlibris nyhetsbrev. Hjälp hjälp. Hoppas inte tomten ser...

5 kommentarer:

  1. oh, tack för tipset! jag har dessutom presentkort på Adlibris att använda, rabatt och gratis i kombination = många nya böcker att läsa.

    SvaraRadera
  2. Och de är ju så fiiina också! :-)

    SvaraRadera
  3. Eller hur! Fina och bra. Bästa blandningen.

    SvaraRadera
  4. EHHH?? Varför har jag skrivit 2012? 2011 ska det naturligtvis vara. Men å andra sidan, man kan ju ge en klassiker varje jul.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...