22 november 2012

En recension senare

Aldrig hade jag väl kunnat tro att Claude Simon-skrivelsen skulle leda till så många fröjdefulla kommentarer! Härmed avför jag Vägen till Flandern från listan över de läsupplevelser som gett mig minst. Läsningen av denna eländiga bok har även lett till att jag fnissat mig igenom (efter tips från Johannes) en totalt fantastisk recension av "Livet deluxe" (hittas: här). Dessutom har jag fått veta att James Joyce skriver korta meningar och att det som fastnat i minnet för andra som läst Flandern är hästliket. Kunskaper som kan komma till pass när man minst anar det.

Och eftersom jag nästannästannästan läst ut Silja får jag faktiskt börja med Du och jag och vi som tydligen ska vara en hästbok för vuxna. Behöver jag säga att förväntningarna är höga? De är höga!


Och här står en häst och nosar på en sak som vi inte använde trots att den såg ut som ett mysigt får. Vi tränade på sitsen och fick hålla i en praktisk grej med handtag på. Barbackagalopp ftw!


1 kommentar:

  1. Då får vi hoppas den är bra så du inte blir besviken :)

    SV: Hehe, där ser man :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...