3 april 2012

Det bidde ingenting

Nej, det blev inga fem sidor om något Nobelprisaktigt.
Det hade kunnat gå om det funnits mer tid. (Och prioriterats annorlunda, men jag har hört att det är olagligt att strunta i festligheter och att sömn tydligen ska vara bra?)
Så nu får jag helt enkelt försöka uthärda ett liv utan universitetspoäng i Nobelpriset.

Fast... jag kanske kan läsa den här istället?
Nån annan som är pepp?

En blå kursbok som i så fall skulle kunna återanvändas. & Vargas Llosa ska väl läsas snart ändå, kanske.

5 kommentarer:

  1. Det får räcka med nobelpristagarkurser nu känner jag. Om fokus ska läggas på årets pristagare vill jag helst vänta och se vem det blir.

    SvaraRadera
  2. Ja, vem kan det bli 2012? Tror inte en svensk poet, annars är jag oviss.

    SvaraRadera
  3. Du borde kanske ha en "Vem tror du får Nobelpriset i litteratur 2012"-grej på din sida, där man får gissa eller lämna förslag... / Fiffiga Marlene

    SvaraRadera
  4. Har du sett att du har till den 21 maj på dig att lämna in ditta rbete? Gott om tid med andra od :p

    SvaraRadera
  5. Hmm.... detta måste kollas upp! 21 maj är ju trots allt jättejättelångt bort! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...