3 januari 2012

Novellomröstningen är avgjord

Frågan löd: Hur många noveller måste man läsa av en Nobelpristagare för att det ska räknas som att man har "läst den författaren"?

28 personer tog chansen att tycka till om detta kniviga spörsmål.

And ze resultat:

Diagram. Med procent på. *ohemult stolt*

Slutsats: (28 personer läser min blogg! Woop woop! Vad ska jag göra av dem alla? Fröjden! När jag startade bloggen hade jag en besökare i form av Tvingad Make, a.k.a. resesällskapet. Hur har dessa 28 m.fl. hittat hit? Lyx!)

Den riktiga slutsatsen när parentesen äntligen är färdig: De flesta tycker att man inte måste läsa jättejättemånga noveller för att det ska räknas. Detta kommer jag att utnyttja stenhårt i min framtida läsning. Bild på hur jag planerar att utnyttja detta resultat stenhårt i framtiden utlovas inom kort.

4 kommentarer:

  1. Kul projekt! Har ett nästan helt likadant! ekbergskollage.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Jag var visserligen inte med och rostade, men haller i alla fall fullstandigt med majoriteten! ;-)

    SvaraRadera
  3. Du kanske är en av "poströsterna" som räknas i efterhand... :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...