28 september 2013

Det här med planering och verklighet

Det här med planering alltså. Min bokmässefredag var så fint uppstyrd och inskriven i blocket: frukost, seminarie 1, 2, 3, mingel och montrar.
Hej hopp!
Efter bloggfrukosten följde jag ingen plan förutom minglet.
Men det gjorde liksom inget.
Bokmässefredagen visade sig bli till och med bättre än torsdagen.

Bildbonanza!


Cecilia Samartin och David Safier berättar om sina böcker, inför ett gäng morgonpigga bokbloggare i Bazars monter.


Johanna Lindbäck och Lisa Bjärbo berättar om att skriva en bok tillsammans. Den största konflikthärden var tydligen stavningen av åh. Bara å eller med h på slutet?


Vibeke Olsson intervjuas av Anna Braw i Libris monter. Efteråt fick jag säga till henne att jag älskar böckerna om Bricken, och köpa signerad bok. Fröjd för en boknörd!


Bloggambassadörerna förbereder mingel. Bokbord! Bubblor! Kaffe!


Bokbloggare minglar, väljer böcker, pratar böcker, byter böcker. Två timmar går snabbt!


Snyggaste tavlorna kan man tävla om i en monter jag glömt namnet på. Men den har röda väggar och säljer pocketar!


Sist på mässan: montermingel hos Hoi förlag. Där träffade vi trevliga bloggare och Litteraturmagazinetskribenter. Svart och vitt är mässans dresscode.

1 kommentar:

  1. Himla trevligt att ses, det är bland det bästa med bokmässan, att träffa bloggvänner!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...