3 september 2014

Vinn entrébiljett till Bokmässan 2 dagar

Har du oköpt entrébiljetter till Bokmässan? Vinn dem istället!

Förra året var jag en av tolv bloggambassadörer för mässan, och som en fin gest fick vi två entrébiljetter även i år. (Tack!) Men eftersom jag bestämt mig för att inte åka på Bokmässan 2014 pga. viss risk för födsel tävlar jag istället ut dessa till hugade spekulanter.

Tävla så här:

1. Svara på denna fråga: Vilket är Bokmässans temaland i år?

2. Tipsa andra om tävlingen, antingen genom blogg, Twitter, Instagram eller annan social kanal.

3. Skriv en kommentar till detta inlägg med ditt svar och hur du tipsat. Om du inte länkar till din blogg, skriv ut din mejladress i själva kommentaren så att jag kan kontakta dig om du vinner.

4. Håll tummarna på måndag den 8 september klockan 20:00 då jag drar en vinnare!

Du kan alltså vinna:
2 stycken entrébiljetter till Bokmässan 2014. En biljett är värd 240 kr och gäller för en person, en valfri dag. Biljetterna gäller inte som entré till seminarier (utom om du väljer att gå in på söndagen, eftersom alla seminarier då ingår i entrén).

Lycka till!

Uppdatering 8/9: Tävlingen är nu avslutad.


Priset poserar på kudde.

11 kommentarer:

  1. 1. Brasilien
    2.+3. Jag har tipsat på bloggens facebooksida (boktok73)
    Min mejladress är boktok73 (at) gmail (punkt) com

    SvaraRadera
  2. Svaret er Brasilien.
    Tippet er delt på facebook.
    Min mail er: roemer@kryger.dk
    Vh Lone

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Jag är gärna med i denna tävling, hade varit så kul att gå på Bokmässan :) Jag har tipsat vidare om tävlingen på instagram där jag har användarnamn Mizzyz78 . Hittade inte ditt användarnamn så har inte kunnat länka till dig men hoppas det funkar ändå :)

    Hälsningar Frida (fridaelmgren@yahoo.se)

    SvaraRadera
  4. Hej igen :)

    Glömde ju säga att svaret är Brasilien.

    Hälsningar fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Brasil! Hoppas jag får åka!!! :) sofie.delcomyn@sol.dk

    SvaraRadera

  6. Hej mitt namn är Bernt Solberg o tack för en underbar rolig tävling🌞
    1. Brasilien
    2. Har gjort Retweet på Twitter:
    @b solberg
    3. Min mail adress är solberg.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag vill jättegärna vara med och tävla!
    1) Brasilien
    2) Jag har tipsat via Twitter (länkade dig i tweeten) och på Facebook: https://www.facebook.com/litteraturkvalster
    3) litteraturkvalster@gmail.com

    *håller tummarna*

    SvaraRadera
  8. 1 är ju såklart Brasilien !
    2 tipsade på min blogg
    3 http://makeitsuntorytime.blogg.se

    SvaraRadera
  9. 1. Brasilien
    2. Har twittrat om tävlingen!
    3. centerwall@yahoo.se

    SvaraRadera
  10. För alla presenter jag blundar
    nu när min födelsedag stundar
    Det enda jag vill ha e´
    till bokmässan en entre´

    BRASILIEN är landet

    Delade på min facebooksida

    eva.forsmalm@hotmail.se

    SvaraRadera
  11. 1. Brasilien
    2. Jag har delat tävlingen på min Facebook-sida!
    3. lotta.larsdotter@gmail.com

    Hoppas på vinnartur!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...