8 september 2012

Åtta grejer om mig

Utmanad! Blev jag av Bokmania för ett tag sen, men tydligen jobbas det inte så snabbt på den här bloggen när det gäller utmaningar för först nu kommer svaren. Åtta fakta om mig:

1. Har jättejättesvårt att bestämma mig.
2. Har därför ingen ordentlig frisyr, har aldrig haft.
3. Har hyst agg mot oliver i onödan i 26 år.
4. Har hoppskräck=nervös i en vecka innan somliga ridlektioner.
5. Älskar fil. Lätt livets bästa maträtt. Går variera i det oändliga. Med flingor=frukost, med havregryn=lunch, med jordgubbar=efterrätt, med banan=mellanmål, med kräm=folk tycker att man är knäpp men det ÄR gott jag lovar.
6. Lånar typ en miljard böcker på bibliotek pga gratis och fantastiskt att det finns.
7. Tycker att Sverige borde vara runt istället för avlångt så att man kommer närmare viktiga människor.
8. Funderar på vilket som är det bästa sättet.

Skickar vidare utmaningen till dig som läser det här, har en blogg och åtta ännu odelade fakta att dela med dig av!

Bild från sxc.hu

6 kommentarer:

  1. Bibliotek är toppen!

    Lättare att flytta på människor är forma Sverige :)

    SvaraRadera
  2. Det där med oliver har vi gemensamt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Började med bruna, nu har jag även börjat gilla gröna. Ack vad vi missat :)

      Radera
  3. Jag håller med dig om Sverige! Man blir tokig av alla långa resor som krävs för att hälsa på sina vänner i de mer södra delarna av landet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Därför är det bra att åka i en cirkel! Då kan man hälsa på flera efter vägen. Och passa på när man ändå är i t.ex. Jönköping att fara till Göteborg. Eller andra ställen.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...