28 maj 2012

Jag är i ofas med internet

Och är man borta ett tag, bryr sig internet om det ens?
Nope, det bara fortsätter att ösa på med texter och bilder och nyheter och blogginlägg och bryr sig totalt noll om att det är slöa-i-en-park-hela-helgen-väder, och jag blir alldeles i ofas.

Eventuellt har jag kommit ikapp internet lite nu, så att jag kan skriva om den där eländiga Pascual Duarte och hans familj, men det kan också vara så att jag måste ta reda på hur bokcirkelboken slutar.

Man märker.


I Göteborg kunde men till exempel ha klänningar som matchade filten.


Och beskåda näsduksträd, som nog ändå måste vara världens mest överreklamerade träd? En miljard skyltar får en ju att vänta sig något extraordinärt. Typ i stil med ett sockerdricksträd. De låter lite lika på namnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...