27 april 2011

Vikt

Kunskap kan m å h ä n d a vara lätt att bära, men böcker är definitivt tunga.
Detta viktiga fakta sorteras in under avdelningen Saker du bör tänka på innan du packar din ryggsäck inför resor där du förmodas gå mer än 10 meter med den på ryggen.

Nu tänker jag inte röra mig ur fläcken under resten av april. Och maj. Möjligen att jag viftar på en lilltå någon gång kring den 20:e, om det är sol.

Szymborska skulle recenseras ikväll, var det tänkt, men jag måste helt enkelt läsa lite mer. Jag kan inte sluta. Om ni händelsevis råkar ha boken liggande så kan jag tipsa om sidorna:
  • 9
  • 40 (se bild)
  • 117 (särskilt om du brukar skriva saker)
  • 209.

Varning för sidan 170. Eller kan någon förklara? (Den heter Röster.)




Obs, det är inte jag som vikt hörnet i låneboken! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...